loading...
کامپیوتر و اینترنت
رضا بازدید : 89 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

مطمئنا امروزه بر روی تمامی سیستم ها نرم افزارهای برای پخش فایل های صوتی و یا تصویری توسط کاربران نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد که بعضا بسیاری از آن ها از حجم های بالای برخودرار بوده و فضای بسیاری از منابع سیستم را اشغال می نمایند که این موارد و همچنین پشتیبانی نکردن از انواع فرمت ها باعث می شود تا کاربران به دنبال پلیرهای دیگر و قدرتمندی باشند. حال شاید شما هم همواره به دنبال یک پلیر صوتی قدرتمند و کامل بوده اید و پلیرهای فراوانی را امتحان نموده اید ولی هیچ یک از آن ها نتوانسته اند رضایت خاطر شما را جلب نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی به پخش فایل های صوتی خود بپردازید. Foobar2000 پلیر صوتی ساده، رایگان، کامل و قدرتمندی است که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی رایج و غیر رایج می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای بسیاری از پلیرها محسوب شده و مورد استفاده قرار گیرد. Foobar2000 علاوه بر داشتن بسیاری از ویژگی های پلیرهای معروف از امکانات و ویژگی های مفیدی همچون امکان ریپ کردن سی دی های صوتی، تبدیل انواع فرمت های صوتی به یکدیگر، استفاده ی اندک از منابع سیستم و ... برخوردار بوده که این ویژگی ها نیز سبب شده تا این پلیر کاربران بسیاری را در سر تا سر دنیا جذب خود سازد.
رضا بازدید : 150 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند

رضا بازدید : 337 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

تقويت پخش صدا و  موسيقي با DFX Audio Enhancer v10.123 


كمتر كسي بين شما كاربران عزيز يافت مي شود كه خواستار صداي با كيفيت و قدرت بيشتر نباشد. اگر مي خواهيد يك پخش با كيفيت و قدرت بالا را تجربه كنيد و موسيقي هاي خودتان را با كيفيتي باورنكردني تجربه كنيد آماده باشيد. جهت كنترل كيفيت و قدرت صدا معمولا در تمامي برنامه هاي پخش صوت و تصوير پانچ هايي قرار دارد كه مي توانيد با آنها بر روي صداي در حال پخش تاثير بگذاريد. به نظر شما آيا اين برنامه ها از قدرت و پيشرفتگي كافي براي اعمال اين تغيرات بر خوردار هستند نرم افزار هايWindows Media Player ،Winamp ،RealPlayer،DivX Player،J. River Media Cente ،Musicmatch Jukebox در واقع همان پخش كننده هايي هستند كه حتما شما آنها را تجربه كرده ايد ولي شايد هيچكدام نتوانسته باشند نياز شما را در افزايش كيفيت و قدرت  پخش موسيقي برآورده كنند. ما  DFX Audio Enhancer را به شما پيشنهاد مي كنيم كه در واقع يك پلاگين بسيار ساده و در عين حال قدرتمند است كه كليه نيازهاي شما را رفع مي كند. حالا مي توانيد كليه موسيقي ها و صداهاي خودتان را با بالاترين كيفيت و قدرت گوش كنيد و از آنها لذت ببريد. DFX Audio Enhancer  در واقع يك پمپ موسيقي است. جهت استفاده از اين پلاگين ساده ترين راه اين است كه پس از نصب نسخه مربوط به برنامه آن را در تنظيمات برنامه بصورت پيش روشن قرار دهيد و از تنظيمات پيش فرض آن نيز استفاده كنيد. ولي براي كاربراني كه قصد اعمال تغييرات  دارند به راحتي مي توانند از قابليتهاي اين پلاگين استفاده كنند و تنظيمات دلخواهشان را اعمال كنيد. از جمله قابليتهاي DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صداي سه بعدي است. با استفاده از مؤلفه 3d صداي فراگير شما مي توانيد عمق و شگفت انگيزي خاصي را به پخش بدهيد .اين باعث جبران خسارات و محدوديتهاي نظارت صوتي به دليل فشرده سازي اطلاعات مي شود. با پردازش سه بعدي شما عملا خود را در محيط اجراي موسيقي احساس خواهيد كرد. 3D باعث افزايش پخش صدا در سيستم هاي با 2 بلندگو مي شود . تنظيمات Dynamic Boost يا همان بهره بردن پويا كه بلندي صدا را تقويت مي كند. با استفاده از Dynamic Boost سيستم پخش صداي شما دوبرابر خواهد شد بدون از دست دادن كيفت و با به حداقل رساندن اعوجاج سطوح. براي نمونه كامپيوترهاي مبتي بر سيستم چند رسانه اي  و حتي سيستم هاي پخش استريو از محدودي پويا و headroom رنج مي بردند . تقويت ديناميكي با دقت پردازشهاي صوتي براي افزايش بلندي صدا  اين headroom محدود را جبران كرده است. از ديگر قابليتهاي اين پلاگين وضوح يابي اتوماتيك براي بلندگو ها و هدفون است. در اين مجموعه ما براي شما پلاگين هاي مربوط به برنامه هاي J. River Media، Musicmatch Jukebox، RealPlayer ، Winamp و Windows Media Player 32بيتي و 64 بيتي را فراهم كرده ايم بعلاوه پوسته هاي بسيار زيبا و جذاب كه اميدواريم از آنها لذت ببريد
رضا بازدید : 145 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

پلیری کامل را با RealPlayer Plus v15.0.1.13 Final تجربه کنید!


اگر بخواهیم نام تعدادی نرم افزار را که در زمینه اجرای فیلم ها و پخش فایل های صوتی نام ببریم به نرم افزاری می رسیم که آنقدر قدرتمند و معروف است که بسیاری از کاربرانی که هم با اینترنت سروکار دارند و هم از یک نرم افزار به عنوان پلیر استفاده می کنند این ابزار را می شناسند. این نرم افزار که Real Player نام دارد ابزاریست فوق العاده قدرتمند و کم نظیر که قادر است تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری را پخش نموده و هم این که به عنوان یک ایستگاه صوتی و تصویری فایل های آنلاین چندرسانه ای را پخش و اجرا نماید.Real Player را باید یک نرم افزار پلیر چند منظوره دانست زیرا قابلیت هایی که در این نرم افزار گنجانده شده است بیش از یک نرم افزار پلیر معمولی است ؛ کیفیتی که در نمایش فیلم ها در این نرم افزار استفاده می شود در کمتر ابزاری قابل مشاهده خواهد بود، قابلیت پخش موزیک ها با تنظیم کیفیت صوتی، قابلیت رایت لوح های فشرده با پشتیبانی از انواع سی دی ها و دی وی دی ها به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی به نمایش در آیند ، ایستگاه صوتی، تصویری ، بازی و ... آنلاین با سرعت بالا در لود و اجرا، قابلیت ضبط صدا، اجرای دی وی دی فیلم ها با نهایت کیفیت و بسیاری قابلیت های دیگر از جمله این موارد هستند. این نرم افزار که در نسخه جدید نام جدیدی را هم به خود می بیند قابلیت جالب دیگری هم دارد ، امکان دانلود ویدئو های سایت YouTube.com که تنها اجازه پخش آنلاین را می دهد از نکات جالب توجه این نرم افزار به شمار می رود. این قابلیت پس از نصب نرم افزار از طریق منوی محوشونده ای که در مرورگر فعال می شود قابل دسترس خواهد بود. Real Player Plus تا حدودی نسبت به نسخه 14 محیط کاربری بهینه شده تری دارد ، این واسط کاربری از نسخه 11 نسبت به نسخه های پیشین کاملا دگرگون شده است. بیشتر از آنچه که هرکاربری می تواند انتظار داشته باشد این نرم افزار امکانات و قابلیت دارد، تنها لازم است تا این ابزار را دریافت نموده تا به راز قابلیت های آن در زمینه پلیرهای صوتی و تصویری پی برده شود. متاسفانه این نرم افزار هم سایت خود را برای کشور ایران غیر قابل دسترس نموده اما نسخه جدید این نرم افزار را همراه با کرک کاملا تست شده می توانید از سایت آسان دانلود دریافت کنید.

رضا بازدید : 120 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


شاید کمتر کاربری باشد که از نرم افزار Zoom Player برای اجرای فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کند اما این دلیلی بر عدم وجود قابلیت های کلیدی در این نرم افزار نیست و بالعکس این نرم افزار دارای قابلیت های بسیار مهمی است که هریک از آن ها می تواند یک کاربر را متقاعد سازد تا از آن استفاده کند. محیط کاربری ساده اما بسیار جذابی که کمک می کند کاربران مبتدی به سادگی به تمامی قسمت های مختلف نرم افزار دسترسی پیدا کنند یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در این نرم افزار تعریف شده است. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری مورد دومی است که کاربران دقت زیادی به آن دارند چراکه بسیاری معتقدند که تنها استفاده از نرم افزاری که بتواند تمامی فرمت ها را اجرا کند کافی است. Zoom Player قادر است تا دی وی دی های فیلم را با بهترین و بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند تا علاوه بر اجرای فرمت های معمول کاربران بتوانند از این نرم افزار به عنوان یک دی وی دی پلیرهم از استفاده نمایند. قابلیت ارتباط با انواع موبایل ها ، فلش دیسک ها و سیستم های صوتی و تصویری برای اجرای فایل های چند رسانه ای ، اجرای فایل های چند رسانه ای آنلاین و حجم پائین در کنار اجرای سریع از دیگر خصوصیات این ابزار به شمار می روند. Zoom Player سه نسخه دارد که نسخه Home Max کامل ترین نسخه بوده که تمامی قابلیت ها را در بر می گیرد. آخرین نسخه را می توانید به راحتی دریافت کرده و از امکان فوق العاده آن استفاده نمائید.

رضا بازدید : 104 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


 


مگر یک کاربر از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر چه انتظاری دارد؟ معمولا همه کاربران از این دسته نرم افزار ها انتظار دارند تا بدون کاهش کارآیی سیستم ، با بهترین کیفیت ممکن و با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری فایل های مالتی مدیا آن ها را به حرکت درآورد. نرم افزاری با نام AllPlayer  وجود دارد. این نرم افزار با حجمی بسیار اندک بهترین کارآیی را برای کاربران هدیه می دهد. در واقع یک پلیر است با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها. فرمت های MKV, DivX, Xvid, Flash, QuickTime, DVD, MP3, FLAC معمولا فرمت هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. AllPlayer این فرمت ها را به طور کامل پشتیبانی می کند. اما خوب این قابلیت ها را بسیاری از نرم افزارهای دیگر هم دارند. این نر م افزار به صورت کاملا رایگان عرضه می شود. قابلیت هایی دیگر هم دارد که شاید در نرم افزار دیگری سراغ نداشته باشیم. یکی از آن ها به روزرسانی سریع نرم افزار است . یکی دیگر از این خصوصیات که شاید بسیاری از ما با آن روبه رو شده باشیم مشکلی است که در بعضی از فایل های مالتی مدیا با فرمت AVI  به وجود آمده باشد. این مشکل معمولا از دانلود فایل ها از سایت های تورنت پدیدمی آید. AllPlayer این مشکل را رفع کرده و قابلیت پخش این فایل ها را به کاربر می دهد. قادر است بهترین عکس ها را از لحظات فیلم بگیرد و آن ها را ذخیره کند. این ابزار همچنین قادر است تا فیلم ها را به فرمت های رایج AVI و DivX تبدیل نماید. پوسته های مختلف برنامه که همراه این برنامه نصب میشود هم یکی دیگر از خصوصیات این ابزارکوچک به شمار می رود. برای این که ابزاری کوچک با قابلیت های بزرگ داشته باشید ما آخرین نسخه از AllPlayer‌ را به شما پیشنهاد می کنیم.

رضا بازدید : 127 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

پخش فایل های صوتی و تصویری K-Lite Mega Codec Pack


در بعضي مواقع براي ما پيش آمده است كه براي اجراي يك فايل ويدئويي و يا تماشاي فيلمي كه از اينترنت دانلود كرده ايد. براي اجراي آن به مشكل برخورده باشيد. همانگونه كه ميدانيد مدياپلير پيش فرض ويندزو شما قادر به پخش انواع فايلهاي تصويري و صدا نمي باشد. و شما مجبور هستيد نرم افزار جانبي براي اين كار بر روي سيستم خود نصب نماييد. این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد. امّا Codec چیست ؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor ( فشرده ساز / باز كننده فشردگی ) است : یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید. K-Lite Codec Pack مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC۳, M۴A, MP۲, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP۴) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و ...

رضا بازدید : 120 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

لذت ویرایش فیلم ها را با Cyberlink PowerDirector Ultra64 تجربه کنید!

همان طور که می دانیم اکثر شرکت های نرم افزاری همیشه سعی می کنند در پایان یک سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه ی جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند. شرکت بسیار معروف CyberLink هم از این قاعده مستثنا نیست. این شرکت که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت زیادی را پیدا کرده است ، باز هم با ارائه نسخه ی جدیدی از یکی از ساخته های خود قصد افزایش مشتریان و کاربران را دارد.PowerDirector یکی از ساخته های CyberLink به شمار می رود. نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای ، توام با امکاناتی حرفه ای تر را خواهد داد. CyberLink PowerDirector نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از مباحث به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد. از قابلیت های این ابزار باید به این صورت بیان نمود که این ابزار به مانند یک واسط عمل می کند. یعنی کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده ، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. اما نکته ی مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزش، کاربران قادر خواهند فیلم ها را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند. نکته ی بسیار مهمی که در این ابزار نهفته شده است و اکثر کاربران حرفه ای ویرایش فیلم ها به آن توجه ویژه ای دارند سرعت در رندر کردن فیلم ها می باشد. CyberLink PowerDirector  سازگاری مثال زدنی با NVIDIA CUDA  داشته و سرعتی فوق العاده بالا را در ذخیره یا رندر کردن به کاربرانش ارائه می دهد. این امر هم با تکنولوژی بسیار جدید NVIDIA حاصل شده است. اما کاربران به نکات دیگری هم توجه می کنند. این که چه کیفیتی را این نرم افزار ارائه می دهد؟ در جواب باید این گونه بیان کرد که بهترین کیفیت ممکن تا به امروز Blu-rey می باشد که از سوی این ابزار به صورت کامل پشتیبانی می شود. در مورد صدای خروجی هم پشتیبانی از صدای دالبی دیجیتال از خصوصیات CyberLink PowerDirector به شمار می رود.این قابلیت ها به یک طرف چرا که از در نسخه ی جدید با توجه به سازگاری با پردازنده های 64 بیتی نهایت سرعت و کارآیی به نرم افزار داده می شود و به همین دلیل سرعت پردازش ها با افزایش چشم گیری رو به رو خواهد شد. علاوه بر این موارد با توجه به بهینه سازی های انجام شده برای پردازنده اصلی سیستم بازهم عملکرد نرم افزار بسیار بهبود یابد. اضافه شدن گزینه های مختلف برای افزایش خلاقیت کاربران در ویرایش جذاب تر فیلم ها که افکت هایی زیباتر را هم در بر می گیرد از جمله مواردی هستند که به این نسخه اضافه شده اند. پیش نمایش های با کیفیت HD بدون ایجاد کوچک ترین مشکل برای کارآیی نرم افزار ، اضافه شدن قابلیت های سه بعدی به Cyberlink PowerDirector  و به اشتراک گذاری آسان تر هم خصوصیات جالبی هستند که کاربران حرفه ای باید به آن ها توجه داشته باشند.  دهمین نسخه به تازگی ارائه شده است و شما کاربران عزیز آسان دانلود می توانید برای دریافت آن به صورت نسخه کامل اقدام نمائید.
رضا بازدید : 128 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

ويرايش حرفه اي فيلم ها با نرم افزار MAGIX Movie Edit Pro 18 Plus HD


دوربين هاي فيلمبرداري و عكاسي ديجيتالي امروزه به يكي از وسايلي كه در بسياري از منازل نمونه هايي از آن ها يافت مي شود تبديل شده اند. دوربين هايي كه بر خلاف گذشته كه از واسط براي ارتباط با رايانه ها بهره مي بردند امروزه به راحتي و با يك كابل رايج به رايانه هاي شخصي اتصال پيدا كرده و قابليت ارسال و دريافت را به كاربران مي دهند. استفاده از اين دوربين ها بسيار آسان شده است و اين در حالي است كه هميشه خانواده ها سعي مي كنند براي ثبت هرچه زيباتر خاطرات آن ها را كمي هم تدوين و ويرايش كنند تا در آينده و پس از بازنگري خاطرات را زيباتر و جذاب تر مشاهده كنند. نرم افزارهاي متعدد در اين زمينه مي توانند به سادگي كاربران را براي ثبت خاطرات به شكلي زيباتر و جذاب تر كمك نمايند. ابزارهايي كه با قراردادن چند افكت زيبا و كمي هم ويرايش ساده خروجي كار را بسيار زيباتر از ورودي به نمايش در خواهند آورد و در اين ميان نرم افزاري به نام Movie Edit Pro كه محصولي از كمپاني نرم افزار MAGIX است مي تواند بسيار راه گشا باشد. نرم افزاري بسيار قدرتمند و سازگار با انواع دوربين هاي ديجيتالي كه توانايي خلق انواع فيلم ها را به زيباترين شكل ممكن دارد. ابزاري غني از امكانات و افكت هاي صوتي و تصويري كه هريك مي تواند به صورت جداگانه يك نرم افزار باشد ؛ Movie Edit Pro همان نرم افزاريست كه نهايت كيفيت در صدا و تصوير را به كاربران حرفه اي هديه مي دهد ، كاربراني كه به كيفيت خروجي و صداي دالبي اهميت مي دهند مي توانند اين محصول را انتخاب كنند.

رضا بازدید : 131 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


اکنون شاید کمتر شرکت نرم افزاری را بتوان یافت که به نوعی مبدلی برای فرمت های ویدئوی و صوتی ارائه نداده باشد ولی در میان این همه مبدل کمتر مبدلی را می توان یافت که از اکثر فرمت های صوتی و تصویری و فرمت های اختصاصی انواع لوازم پخش و ضبط برخوردار بوده و بتواند امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار دهد. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن دیگر نیاز به هیچ گونه مبدل دیگری نداشته و حتی بسیاری از نرم افزارهای ویرایش و ادیت کردن فیلم های خود را نیر حذف خواهید کرد. Aimersoft Video Converter Pro که توسط شرکت معروف Aimersoft ارائه شده است مبدلی فوق العاده قدرتمند و توانا بوده که به جرات می توان آن را جز 3 مبدل برتر دنیا نامید. این نرم افزار به راحتی از بیش از 99 درصد از فرمت های صوتی و تصویری با کیفیت های مختلف همچون کیفیت های HD و SD و نیز انواع فرمت های اختصاصی گوشی های موبایل، کنسول های بازی و ... پشتیبانی کرده و فایل های شما را با کیفیتی فوق العاده عالی به فرمت های دلخواه شما تبدیل می نماید. علاوه بر این Aimersoft Video Converter Pro به سبب داشتن امکاناتی همچون اضافه کردن زیر نویس به فیلم ها، Edit کردن انواع فیلم ها و DVD ها، ترکیب کردن انواع فایل ها و ساختن فایلی واحد، اضافه کردن افکت های خاص به فیلم، عکس برداری و جداسازی صدا از فیلم و ذخیره ی آن ها با فرمت دلخواه و هزاران ویژگی دیگر به یکی از محبوب ترین مبدل های حال حاضر دنیا تبدیل شده و طرفدارن بسیاری یافته که ما نیز این مبدل فوق العاده را به شما دوستان عزیز آسان دانلودی پیشنهاد می کنیم.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سلام اگه مطلبی چیزی خواستین بهم پیام کنین تا در وبلاگم بزارم برای شما. rezanazarian42@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 438
  • بازدید ماه : 438
  • بازدید سال : 3,678
  • بازدید کلی : 56,195