loading...
کامپیوتر و اینترنت
رضا بازدید : 190 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

طراحی های گرافیکی دو بعدی و سه بعدی Corel DESIGNER Technical Suite X5


یکی از کامل ترین مجموعه های نرم افزاری که می تواند تقریبا تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای  را در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی و رسم انواع نمودارها و چارت های گرافیکی پاسخگو باشد Corel Designer Technical Suite نام دارد. این بسته نرم افزار فوق العاده قدرتمند که شامل پنج نرم افزار  Corel DESIGNER X5 ، Corel PHOTO-PAINT® X5 ، Corel® PowerTRACE™ X5 ، Corel CAPTURE™ X5 و Right Hemisphere® Deep Exploration™ 6 CSE نیز می باشد امکانات بسیار کاملی در زمینه طراحی و نقشه کشی به صورت دو بعدی و سه بعدی ارائه می دهد.
جالب است که قابلیت Import از انواع نرم افزارهای دیگر طراحی و نقشه کشی به این نرم افزار نیز وجود دارد. البته این قابلیتی است که به این نسخه اضافه شده است. طراحی های مکانیکی ، مکانیک سیالات به حرفه ای ترین شکل ممکن با وجود صدها قابلیت که در این بسته نرم افزاری جای گرفته است جای هیچ گونه شک و شبهه ای را برای استفاده از ابزارهای موجود باقی نمی گذارد. جالب است که این بسته نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه که تنها قادرند کار مشخصی را در یک زمینه انجام دهند از حجم به تناسب کمتری نیز برخوردار بوده که مطمئن برای حرفه ای ها اهمیت زیادی دارد. واسط کاربری نرم افزارهای موجود در Corel Designer Technical Suite که از سری نسخه های X5 نیز می باشد بسیار جذاب بوده و علاوه براین که دسترسی کاربران به منوها به سادگی امکانپذیر می شود بسیار کاربر پسند هم نیز می باشد. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های موجود در زمینه های مختلف نکته مهم دیگری است که در این خصوص باید به آن اشاره شود.
جالب است که امکان ترسیم نقشه های الکترونیکی نیز وجود دارد. یعنی به سادگی می توان یک بورد کامل را با این نرم افزار طراحی کرد ؛ این نرم افزار یا بهتر است بسته نرم افزاری ذکر شود برای اولین بار است که در سایت های دانلود فارسی زبان قرار داده می شود ، پیشنهاد می کنیم این نرم افزارها را که بسیار هم گران قیمت می باشند به سادگی و یک جا از سایت آسان دانلود دریافت کنید.

رضا بازدید : 133 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود Corel AfterShot Pro v1.0 مدیریت قدرتمند تصاویر


با ارائه موفق نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom شرکت های نرم افزاری دیگر هم دست به کار شده اند تا بتوانند با ارائه ابزارهای مشابه به رقابت با این نرم افزار گرافیکی بپردازند. Corel یکی از اولین شرکت هایی است که با ارائه نرم افزاری به نام AfterShot Pro کاربران را در مدیریت و ویرایش تصاویر به صورت نیمه حرفه ای یاری می دهد. این ابزار قدرتمند که حجم بسیار مناسبی نسبت به قابلیت هایش دارد با استفاده از یک واسط کاربری فوق العاده جذاب دسترسی به همه گزینه ها را آسان می کند.
انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مدیریت تصاویر آنقدر بالاست که همه کاربران می توانند بسته به نیاز های خود از این ابزار بهره ببرند. سرعت بالا ، شناسایی و سازگاری با فرمت های مختلف ، امکان تخلیه عکس ها از دوربین های دیجیتالی ، ابزارهای مختلف برای Select بخش های مختلف تصاویر در ویرایش ، ویرایش نور و رنگ ها و ده ها قابلیت دیگر که این نسخه از نرم افزار با خود به همراه می آورد بخش هایی هستند که کاربران می توانند از آن بهره بگیرند. Corel AfterShot Pro می تواند برای همه شما کاربران نقش چند نرم افزار را ایفا کند. پس پیشنهاد می کنیم حتما این ابزار کارآمد را دانلود نمائید.

رضا بازدید : 106 یکشنبه 09 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود IDimager Professional v5.1 مدیریت حرفه ای تصاویر


مدیریت عکس ها شاید کار ساده ای به نظر برسد اما وقتی تعداد آن ها بالا می رود و نیاز به دسته بندی دارند استفاده از یک نرم افزار مدیریت تصاویر هم الزامی می شود. یکی از نرم افزارهای جدید و به روزی که در زمینه مدیریت عکس ها ارائه شده و امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد IDimager Professional نام گرفته است. این ابزار کارآمد که قابلیت Import تصاویر را از انواع ورودی ها داراست می تواند ویرایش ساده آن ها را هم بر عهده بگیرد ضمن آن که قابلیت هایی در نرم افزار تعبیه شده تا کاربر بتواند اسلایدشو یا آلبوم هایی زیبا با افکت های جذاب برروی تصاویر خود پیاده سازی کند.
دسته بندی و مدیریت به صورت دلخواه ، ارسال تصاویر به صورت آنلاین و از درگاه های مختلف ، واسط کاربری جذاب و استفاده ساده و آسان از نرم افزار قابلیت از بین بردن قرمزی چشم ها در تصاویر و بسیاری از قابلیت های دیگر که می توان از آن ها در راستای مدیریت حرفه ای تصاویر بهره برد. نسخه جدید نرم افزار IDimager Professional ارائه شده است که می توان به آن ها برای مدیریت قدرتمند تصاویر دل بست.

رضا بازدید : 192 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com 


این بار نهمين سری آیکون از پکیج آیکونهاي آسان دانلود را كه شامل 66 عدد آيكون بسيار زيبا با فرمت PNG با موضوع Game را تقدیم به کلیه کاربران علاقه مند به محصولات گرافیکی آسان دانلود می کنیم امید است این مجموعه مورد پسند کاربران محترم قرار بگیرد. اين مجموعه يكي از كاملترين و بي نظير ترين مجموعه هاي آيكون با موضوع بازي هاي كامپيوتري مي باشد كه براي اولين بار توسط آسان دانلود گرد آوري شده است. تعداد 66 عدد از بهترين نمونه ها را براي دانلود بر روي سايت قرار داده شد، امید است این مجموعه نیز مانند همیشه مورد پسند شما عزیزان واقع شود.
رضا بازدید : 89 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


این بار دهمين سری آیکون از پکیج آیکونهاي آسان دانلود را كه شامل 40 عدد آيكون بسيار زيبا با فرمت PNG با موضوع شبکه های اجتماعی را تقدیم به کلیه کاربران علاقه مند به محصولات گرافیکی آسان دانلود می کنیم امید است این مجموعه مورد پسند کاربران محترم قرار بگیرد. اين مجموعه يكي از كاملترين و بي نظير ترين مجموعه هاي آيكون با موضوع بازي هاي كامپيوتري مي باشد كه براي اولين بار توسط آسان دانلود گرد آوري شده است. تعداد 40 عدد از بهترين نمونه ها را براي دانلود بر روي سايت قرار داده شد، امید است این مجموعه نیز مانند همیشه مورد پسند شما عزیزان واقع شود.
رضا بازدید : 106 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


شاید شما هم از آندسته از کاربرانی باشید که با دیدن Icon های زیبای ویندوز XP یا Vista بخواهید برای 1 بار هم که شده خودتان Icon های مورد علاقه تان را طراحی کنید و یا تغییراتی در Icon های موجود بدهید. Axialis IconWorkshop نرم افزاری حرفه ای، قدرتمند و در عین حال ساده برای ساخت، ویرایش و تبدیل Icon های Windows، Macintosh و Linux.
این نرم افزار با محیطی کاربر پسند و گسترده توانایی ساخت Icon هایی با کیفیت بالا را در کمترین زمان ممکن مقدور می سازد. کار با این نرم افزار و ابزار هایش به اندازه ای ساده می باشد که حتی با کنار هم چیدن چند عکس و Icon می توان Icon های زیبایی تولید کرد. 

رضا بازدید : 125 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

 

براي اولين بار در ميان وب سايتهاي فارسي زبان آسان دانلود تقديم ميكند.
با هدف تقويت حضور خط فارسي در عرصه‌هاي بين‌المللي و نگارش رايانه‌يي، دبيرخانه‌ي شورا به پاسداشت فرهنگ غني ايران اسلامي در خط تحريري و نوشتار نستعليق، طرح توليد قلم نستعليق رايانه‌يي را در قالب طرح تسما (توليد و ساماندهي محتواي الكترونيكي ايران) به شركت‌هاي رايانه‌يي پيشنهاد داد و شركت داده ورزان هامون، مجري پياده سازي و توليد فونت نستعليق در محيط‌هاي عمومي توليد متن شد.
خط نستعليق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگيري حروف از خط مبنا يا خط كرسي نوشتاري، براي پياده سازي در محيط‌هاي توليد متن مشكلات بسياري در بر دارد و تركيب‌هاي ممكن، تنوع را بي شمار مي‌كند.
دبيرخانه‌ي شوراي عالي اطلاع‌رساني با عرضه آزاد فونت نستعليق، گام نخست را در عرضه فونت نستعليق يونيكد بر داشته است. (مشكل پسورد فايل زيپ برطرف گرديد.)

رضا بازدید : 102 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


مجموعه بسيار زيبا كه شامل 600 فونت براي طراحان وب مي باشد. اين مجموعه يكي از بي نظيرترين مجموعه فونت ميباشد و براي دوستانی که در کار طراحی، ساخت بنرهای تبلیغاتی، طراحی کارت ویزیت و ... اين مجموعه محبوبترین و پر استفاده ترین فونت ها نزد طراحان و گرافیست ها محسوب می شوند. اين قلمها را ميتوانيد در تمامی نرم افزارهای تحت ویندوز که از یونیکد پشتیبانی میکنند میتوانید استفاده نمائید. در مجموعه ی نرم افزاری آفیس و نسخه های Me فتوشاپ میتوانید بدون واسطه و مستقیم این قلم ها را بکار ببرید. برای استفاده از قلم های این مجموعه فونتهاي فارسي را نيز در سایر نرم افزارهایی که امکان تایپ مستقیم فارسی نیست نیز میتوانید از نرم افزار شتاب فارسی نگار استفاده کنید.
که به خاطر سبک نوشتاری مشابه دست نوشته های انگلیسی میباشند از محبوبترین و پر استفاده ترین فونت ها نزد طراحان و گرافیست ها محسوب می شوند.

نرم افزار نصب اختصاصی آسان دانلود ، امکان نصب و عزل ( Install & UnInstall ) قلم های این مجموعه را به صورت تمام خودکار به شما میدهد.

رضا بازدید : 85 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

عيد سعيد غدير خم مبارك
«غدير» در زبان عربي به معني گودال و «خم» نام محلي نزديك منطقة «جحفه» است. كه در آن روزگار چشمه‌اي روان و درختاني كهنسال داشت. به دليل موقعيت سوق الجيشي «غدير خم» حاجيان شهرها و سرزمين‌هاي مختلف عربستان پس از انجام مناسك حج و هنگام بازگشت به شهر و ديارشان در اين منطقه از هم جدا مي شدند. آنچه نام اين محل را در تاريخ اسلام مهم و به يادماندني كرده است به سال دهم هجري و تصميم  پيامبر اسلام (ص) براي زيارت خانه خدا و به جا آوردن مراسم حج و اعلام ايشان مبني بر اينكه امسال آخرين حج ايشان خواهد بود، برمي‌گردد. لذا مردم شهرها و مناطق مختلف عربستان به وسيله قاصداني از اين امر مطلع شدند.
در پي اين فراخوان پيامبر اسلام(ص) با اجتماع عظيمي از مردم، مدينه را به قصد مكه ترك فرمودند. اجتماع باشكوهي از مسلمانان آن سال در مراسم حج شركت كردند؛ كه آن سال حجه الوداع پيامبر(ص) بود. پس از پايان مراسم حج پيامبر(ص) دستور دادند كه حجاج بايد حركت كنند تا در غدير خم حاضر باشند. همچنين پيامبر به 12 هزار نفر از حجاج يمن – كه مسيرشان متفاوت بود – دستور دادند همراه حجاج به غدير خم بيايند. در مسير بازگشت حجاج، جبرئيل بر پيامبر وارد و اين آيه را نازل كرد: «هان! اي پيامبر! آنچه را كه از سوي پروردگارت به تو نازل شده است تبليغ كن و اگر چنان نكني پيام رسالت را انجام نداده اي و خداوند تو را از مردم حفظ مي فرمايد.» ( سوره مائده، آيه 67 )

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سلام اگه مطلبی چیزی خواستین بهم پیام کنین تا در وبلاگم بزارم برای شما. rezanazarian42@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 3,404
  • بازدید کلی : 55,921