loading...
کامپیوتر و اینترنت
رضا بازدید : 156 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود Zan Image Printer  مبدل تمامی فرمت ها به تصاویر


در پست های قبلی حتما شما کاربران با پرینتر مجازی آشنا شده اید که به وسیله آن کاربران قادرند تا از تمامی محیط هایی که امکان پرینت دارند خروجی PDF  تهیه کنند ؛ این قابلیت بسیار به کار می آید و به راحتی می توان از آن برای تهیه اسناد بهره برد ؛ PDF فرمت بسیار رایج و مفیدی است اما در هر حال به اندازه تصاویر نمی تواند رایج باشد. اگر ما به جای تولید اسناد PDF به وسیله پرینتر مجازی تصاویر را تهیه کنیم کار بسیار ساده تر خواهد بود در عین حال به راحتی هم قابل استفاده است و بدون هیچ نرم افزار خاصی می توان تصاویر را مورد بازبینی قرار داد.
Zan Image Printer نرم افزاری بسیار کارآمد در تبدیل تمامی محیط هایی که امکان چاپ دارند به عکس ها به شمار می رود. خروجی تصاویر به فرمت های دلخواه کاربر نظیر JPG ، PNG یا GIF اولین خصوصیت مهم و کلیدی این ابزار به شمار می رود. کاربر به وسیله دستور چاپ و انتخاب پرینتر مربوط به این نرم افزار می تواند تمامی خروجی را به صورت یک عکس ذخیره کند ؛ کیفیت و تعداد رنگ ها برای بدست آوردن حجم مورد نظر و به طور کلی تمامی تنظیمات مربوط به چاپ در اختیار کاربر است و می تواند به صورت دلخواه آن را تغییر دهد. البته می توان برای تصاویر خروجی Watermark هایی را هم مشخص کرد که جلوی کپی های غیرقانونی هم گرفته شود. نسخه جدید Zan Image Printer امکانات بسیار مناسبی برای کاربران در نظر گرفته است ؛ پیشنهاد ما تجربه این ابزار به تمامی کاربران است.

رضا بازدید : 88 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود Flash Decompiler Trillix  استخراج محتویات فایل های SWF



فایل های Swf که امروزه بسیار رایج هستند و در اکثر سایت هایی که در آن ها فلش گنجانده شده وجود دارد به دلایل مختلف امکان ویرایش نداشته و نمی توان آن ها را ویرایش کرد ؛ البته با ترفندهای خاصی این امکان فراهم می شود ولی با استفاده از نرم افزارهایی مانند Adobe Flash این امکان وجود ندارد. به منظور ویرایش و تغییر در فایل های فلش SWF می بایست از نرم افزارهایی مانند Flash Decompiler Trillix بهره برد که می تواند با استخراج محتویات فایل های فلش امکان ویرایش را در آن ها فراهم کند. عملکرد این ابزار فوق العاده آسان است ؛ پس از بازکردن فایل فلش آن را به فرمت FLV تبدیل می کند که به راحتی در نرم افزارهای مثل ادوبی فلش امکان ویرایش آن ها وجود دارد. این تبدیل شامل تمامی اجزای موجود در فایل Swf خواهد شد.
متن ها ، تصاویر ، موزیک ها ، فیلم ها ، اشکال و به طور کلی هرآنچه به عنوان یک Object در فلش گنجانده شده پس از تبدیل به راحتی امکان تغییر دارند و به همین دلیل هم می توان تمامی فلش های موجود در اینترنت را به آسانی تغییر داد و با سلیقه شخصی آماده سازی کرد. سازگاری با محصولات مختلف ادوبی برای ویرایش فلش ها یکی از قابلیت های مهم Flash Decompiler Trillix محسوب می شود. کار با این ابزار بسیار آسان است ؛ کمی سلیقه و دقت لازم است تا فایل های فلش مورد پسند خود را پس از دانلود مورد ویرایش قرار دهید.

رضا بازدید : 112 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

تبدیل فرمت های مختلف به PDF با نرم افزار A-PDF Office to PDF


تبدیل به PDF  حل کننده ی بسیاری از مشکلات است ، فرمتی که به دلیل استاندارد بودن نسبت به فرمت هایی نظیر Docx راحت تر می توان از آن برای مدیریت اسناد استفاده کرد. A-PDF Office to PDF نام نرم افزاریست که قادر است تا فرمت های مختلف و رایج در بسته مایکروسافت آفیس را به PDF  تبدیل کند. .doc، .xls، .ppt; .docx، .xlsx، .pptx، .pub، .xml، .xsn، .vsd، .vdx از جمله مواردی هستند که می توان به آن ها اشاره کرد البته این ها همه فرمت هایی نیستند که این ابزار از پس تبدیل آن ها بر می آید بلکه فرمت های دیگر هم از دم تیغ این مبدل می گذرند. 
حجم بسیار مناسب و نصب سریع و آسان از دیگر خصوصیات نرم افزار A-PDF Office to PDF محسوب می شوند. کیفیت در تبدیل با انتخاب کاربر مشخص می شود و کاربر مشخص می کند که بسته به نیاز به چه کیفیت نیاز دارد ؛ تبدیل همزمان چند فایل به PDF هم کمک می کند تا سرعت عملکرد بیشتر شود به همین دلیل استفاده از این نرم افزار در عین سادگی در سرعت بخشیدن به کارها نقش مهمی را ایفا می کند.

رضا بازدید : 122 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود AnyPic Image Converter  مبدلی قدرتمند برای تصاویر  


همانطور که برای فیلم ها ، موزیک ها و بسیاری از گزینه های دیگر تغییر فرمت معنا پیدا می کند برای تصاویر هم وجود یک مبدل خوب و کارآمد همیشه می تواند نکته مثبتی باشد که اغلب کاربران به آن اصلا توجه ندارند. البته شاید این عدم توجه عدم نیاز به این مبدل بوده است ؛ گاهی پیش خواهد آمد که مجبور می شویم فرمت تصاویر را هم تغییر دهیم ، مثلا همه سیستم ها قادر نیستند که تمامی فرمت ها برای تصاویر را شناسایی کنند و آن ها را نمایش دهند اینجاست که می بایست تصاویر مورد نظر به فرمت سازگار با آن سیستم تبدیل شود. AnyPic Image Converter نرم افزار کارآمدی است که توانایی این کار را دارد. ابزاری که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکان اعمال تنظیمات مختلف می توان تصاویر را به فرمت دلخواه تبدیل کرد.
سازگاری و هماهنگی با بیش از 60 فرمت استفاده شده برای تصاویر اولین و مهمترین خصوصیت کلیدی این ابزار محسوب می شود. تغییر سایز در هنگام تبدیل ، تبدیل همزمان چند فایل ، نهایت کیفیت در خروجی و امکان تنظیم برای بدست آوردن حجم دلخواه و همچنین امکان قرار دادن Watermark به منظور جلوگیری از کپی رایت های غیر مجاز از دیگر قابلیت هایی هستند که در نرم افزار AnyPic Image Converter به چشم می خورند.

رضا بازدید : 101 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود BatchWork Batch Word to PNG Converter 2011 تبدیل اسناد به عکس


BatchWork Batch Word to PNG Converter نام نرم افزاری بسیار مفید در زمینه تبدیل فایل های متنی به تصاویر است. مبدلی که بسیار می تواند مفید باشد ؛ بدون این که نرم افزار خاصی در سیستم مقصد نصب شود می توان اسنادی که به فرمت PNG تبدیل شده اند را بازگشایی نمود و به راحتی مرور کرد. دو فرمت DOCوDOCX را می توان به عنوان مبدا در نرم افزار مورد استفاده قرار داد ؛ خروجی نرم افزار هم به صورت از پیش تعریف شده فرمت PNG می باشد که بدون هیچ گونه نرم افزار خاصی در ویندوز اجرا خواهد شد. از امکانات این ابزار می توان به کیفیت بالا در تبدیل ، تبدیل همزمان چندین فایل ، استفاده آسان از نرم افزار و چندین و چند قابلیت دیگر اشاره کرد. نسخه جدید BatchWork Batch Word to PNG Converter به تازگی ارائه شده است ؛ با توجه به حجم بسیار مناسبی که این ابزار دارد پیشنهاد می کنیم برای مدیریت هرچه ساده تر اسناد خود از این ابزار بهره بگیرید.

رضا بازدید : 107 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


AVS Image Converter
یکی از جدیدترین محصولاتی است که در زمینه تبدیل فرمت های تصاویر ارائه شده است. نرم افزار کامل که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکانات جانبی دیگر تقریبا تمامی خواسته ها را جوابگو خواهد بود. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به صورت همزمان، سرعت بالا و همچنین عدم بهم ریختن کیفیت و یا انیمیشن های GIF در تبدیل به فرمت های دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در این ابزار جدید به چشم می خورند. امکان قرار دادن Watermark برای تصاویر، تبدیل به سند PDF ، اضافه کردن افکت های زیبا به نرم افزار و قابلیت تنظیم کیفیت و همچنین اندازه فریم ها جز قابلیت های کلیدی AVS Image Converter محسوب می شوند.
رضا بازدید : 133 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود Doc Word To PDF Converter v3.50 مبدل DOC به PDF


شاید زیاد پیش آمده باشد که متنی را در نرم افزار معروف شرکت مایکروسافت یعنی Word تایپ نموده باشید و بخواهید آن متن را پپرینت بگیرید اما فونت ها و تنظیمات شما تغییرات زیادی کرده باشد. راهی وجود دارد که دیگر این مشکل پیش نیاید و آن هم تبدیل فایل ها به فرمت PDF است . زمانی که متنی به این فرمت تبدیل شود برای همیشه و برروی هر سیستمی با همان تنظیمات اولیه ظاهر می شود .
چگونگی تبدیل فایل ها به فرمت PDF توسط نرم افزار های خاصی صورت می گیرد . اساس کار این ابزار ها به این صورت است که این این نرم افزار ها در هنگام نصب یک پرینتر مجازی هم نصب می نمایند که با استفاده از آن ها می توان هرفایلی را که قابلیت پرینت داشته باشد را به فرمت PDF تبدیل نمود. نرم افزاری با نام Doc Word To PDF Converter وجود دارد که زمانی که نصب می شود به شکل منویی اضافی در نرم افزار Word قرار می گیرد . زمانی که برروی این منو کلیک شود بدون کوچکترین خظایی فایل مورد نظر را به PDF تبدیل می نماید .
اما مهم ترین قابلیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه دارد این است که به بهترین شکل ممکن متن را به فرمت PDF‌ تبدیل می کند .زیرا بیشتر نرم افزار های مشابه بعضی از فونت ها را به درستی تبدیل نمی کنند که این بزرگترین مشکل آن ها می باشد .

رضا بازدید : 153 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


سومین نرم افزاری که قرار است از مجموعه نرم افزارهای شرکت ادوبی در این مطلب به شما کاربران گرامی پیش کش کنیم ابزاری نیست جز نرم افزار قدرتمند Adobe Flash Professional که بی شک اگر قدرتمندترین نرم افزار در زمینه طراحی های فلش به صورت دو بعدی نباشد مطمئنا یکی از قدرتمندترین ها در این زمینه است. البته این ابزار دستی هم در طراحی های سه بعدی دارد اما شاید به اندازه دو بعدی دستان کاربر برای طراحی ها باز نباشد. طراحی برپایه اسکریپت نویسی که در نسخه CS5 پشتیبانی از XML و امکان اسکریپت نویسی بر این پایه هم به آن اضافه شده است مهم ترین خصوصیتی است که علاوه بر طراحی های گرافیکی و چندرسانه ای در این ابزار وجود دارد. شاید از مهم ترین تفاوت هایی که میان Adobe Flash و Autodesk 3D Max وجود دارد همین قدرت مانور بیشتر با استفاده از اسکریپت نویسی است که دستان کاربر را در طراحی ها با فلش کاملا باز می گذارد و البته تا حدود زیادی کار را بر حرکات و دستورات ساده تر می کند. نسخه ی جدید که به تازگی هم ارائه شده علاوه بر امکانات قبلی از سرعت بسیار بیشتری در پردازش تصاویر و لودینگ بهره می برد و این امر تنها به دلیل بهینه سازی های انجام شده صورت گرفته است. پایه کاری نرم افزار Adobe Flash بر اساس اشیا (Object) ها برپا شده است. یکی از عوامل موفقیت این نرم افزار هم همین مورد برشمرده می شود. قابلیت ساخت فلش هایی دوبعدی و سه بعدی و این که برای ساخت به سه نقطه در صفحه مختصات نیاز است. یعنی X ، Y و Z باعث شده کاربران حرفه ای کارهای خود را بر پایه این نرم افزار بنا نهند.

رضا بازدید : 146 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



بازی کردن با بازی های کامپیوتری لذت بخش است. ولی ساختن آنها برای خود و دادن آنها به دیگران لذت بخش تر است. متاسفانه ساختن بازی های کامپیوتری آسان نیست. بازی های تجاری که اکنون شما میخرید معمولا با صرف وقتی بین یک تا سه سال و یک تیم 10 تا 50 نفره و با هزینه ای برابر ميليون ها دلار ساخته میشوند و تمام طراحان بازی برنامه نویسان حرفه ای ، طراحان هنری و تکنسین های صوتی و ... هستند. ولی این بدان معناست که غیر ممکن است ما برای خودمان بازی بسازیم؟ خوشبختانه نه. البته انتظار نداشته باشید بازی مانند quack  یا  age of empires را طی چند هفته و به آسانی بسازید. ولی حتما نباید این کار را کنید. بازیهای ساده ای مانند tetris و pacman و space invaders و ... هم لذت بخش هستند و طراحی آنها هم ساده تر است. متاسفانه این ساخت این بازی ها هم نیازمند مهارت برنامه نویسی زیاد برای به دست گرفتن گرافیک و صدا و واسط کاربر و ... هستند. برنامه game maker به همین منظور نوشته شده است.احتیاجی به برنامه نویسی نیست. یک واسط هوشمند تعبیه شده که میتوانید به وسیله آن بازی های خود بسیار سریع تر بسازید. شما میتوانید تصاویر ثابت و متحرک و صدا های  مورد نیاز را وارد کنید یا آنها را خلق کنید. شما به راحتی میتوانید اشیا و طرز رفتار آنها را تعریف کنید ؛ و همچنین میتوانید اتاق هایی را  ایجاد کنید این اتاق ها مکان هایی اند که بازی در آن اتفاق می افتد(مثلا یک خیابان یا یک زمین فوتبال میتواند یک اتاق باشد و کلمه "اتاق" نباید شما را  به اشتباه بیاندازد) همچنین اگر قصد کنترل واقعی و کامل روی بازی خود را دارید میتوانید از زبان برنامه نویسی سر خود game maker به راحتی استفاده کنید. به این وسیله میتوانید هر چیزی که اتفاق می افتد (یا میخواهید که بیافتد) را کنترل کنید. شرکت Yoyo Games نرم افزار جالبی تحت عنوان Game Maker داراست که  طی نسخه های متعدد به پیشرفت های قابل قبولی در زمینه ساخت آسان بازی های رایانه ای دست یافته است . توسط این نرم افزار شما تمامی مراحل ساخت بازی های ساده دو بعدی و حتی سه بعدی رایانه ای اعم از بازی های فکری یا بازی های مرحله ای و شخصیتی و اکشن و شلیکی و... را در محیطی تمام بصری و Visual بدون حتی یک خط برنامه نویسی را خواهید ساخت . تمامی آیتم های بازی اعم از شخصیت ها، تصاویر متحرک، پس زمینه، موسیقی متن، افکت های به کاربرده شده و ابعاد گرافیکی محیط بازی به آسانی و تنها با کلیک های ساده موس توسط شما خلق و ساخته می شوند. شما ميتوانيد تنها با کشیدن و رها کردن اجزا و اعمال افکتها و اضافه کردن صون و موزیک می توانید بازی مورد نظر خود را بسازید. البته قطعا محدودیتهایی خواهید داشت. این برنامه برای ساخت بازی بهترین گزینه است و ساده ترین محیط را دارد. ضمنا Game Maker به کاربرانی که با زبان برنامه نویسی اشنایی دارند امکانات و انعطاف های بسیاری را پیش رویشان قرار می دهد تا از قابلیت های این نرم افزار حداکثر استفاده را ببرند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازی های ایرانی معروفی همچون "نجات بندر" به وسیله این نرم افزار ساخته شده اند.

رضا بازدید : 140 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


این برنامه یکی از بهترین و حرفه ای ترین و در عین حال ساده ترین برنامه برای ساخت کلیپهای فلش و تبليغات اينترنتي ميباشد. امروزه جايگاه كليپهاي فلاش و بنر هاي تبليغاتي جاي خود را در اينترنت باز كرده است ساخت آسان و گذاشتن كلمات و تصاوير با افكتهاي خيره كننده يكي از كارهاي اين نرم افزار قدرتمند ميباشد. با استفاده از این برنامه می توانید در کلیپهای خود از متن، عکس، صدا و تصویر و .. به راحتی بهره ببرید. می توانید از آن برای ساخت دکمه های فلش و دیگر جلوه های فلش برای به کار گیری در سایت و وبلاگ خود استفاده کنید و ... نرم افزار SWiSH Max مجهز به 380 افكت زيبا و جديد براي گذاردن بر روي متون و تصاوير ميباشد كه قدرت شما را در خلق اثر چندين برابر مي نمايد. مجهز بودن به بخش برنامه نويسي مانند جاوا، ساخت خودكار اشكال ساده , توانايي قدرتمند Import و Export نمودن فايلهاي SWF و همچنين توانايي بسيار جالب در كاهش فايلهاي فلش به كمترين مقدار نيز گوشه اي از ويژگي هاي اين نرم افزار قدرتمند و محبوب مي باشد.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سلام اگه مطلبی چیزی خواستین بهم پیام کنین تا در وبلاگم بزارم برای شما. rezanazarian42@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 3,415
  • بازدید کلی : 55,932