loading...
کامپیوتر و اینترنت
رضا بازدید : 137 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.
رضا بازدید : 265 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


آیا شما قصد چاپ کارت ویزیت برای کسب و کار خود دارید ! آیا از طراحی های دیگران برای کارت ویزیت خود خوشتان نمی آید . و شما دانشهای کافی و کار با برنامه های سنگین گرافیکی مانند فتوشاپ را نمیدانید ! پس دست نگه دارید! با برنامه Business Card Designer  خودتان کارت خودتان را طراحی کنید این برنامه با داشتن 1000 ها طرح و مدل شما را به سادگی به طرح خود میرساند . فقط کافی است شما اطلاعات کاری خود و لوگو و چیزهای دیگر را به این برنامه بدهید تا این برنامه با تکنیک های خاص خود به صورت اتوماتیک کارت شما را طراحی کند. سایز هایی رو که این برنامه در اختیار شما میده میشه گفت یکی از بهترین ویژگی هاست. امکان چاپ کارت ویزیت به صورت 2 رو. و قابلیتهای دیگر که خودتون در کار میفهمید. نیازی هم نیست که حرفه ای باشید چون کار با نرم افزار بسیار راحت می باشد.
رضا بازدید : 225 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


طراحی
یک لوگو حرفه ای و زیبا امری است که امروزه به عنوان نماد و سمبل یک شرکت ، سایت ، کارخانه و یا هر مورد دیگر بدان اهمیت ویژه ای داده می شود. تصاویری که نمایانگر اهداف و تاریخ و یا حتی فرهنگ یک مجموعه باشند. طراحی یک لوگو مستلزم وجو نرم افزاری است که با استفاده از آن بتوان کار طراحی را انجام داد. در نظر بگیریم وقتی مدیر شرکتی در ذهن خود یک طرح را می پروراند مطمئنا هرچقدر هم که تلاش کند نمی تواند دقیقا آن را به طراح اصلی القا کند مگر این که خود مدیر یک طراح حرفه ای باشد ، در این صورت بهترین راه این است که مدیر خود برای طراحی لوگویی که در ذهن طراحی و ترسیم نموده اقدام کند. اما طراحی یک لوگو وقتی آسان و ساده خواهد شد که از نرم افزارهای مخصوص این کار بهره برد شود و اینجاست که یک مدیر هم که فقط اطلاعات کمی از رایانه دارد می تواند به سادگی زیباترین لوگو را با سلیقه خود طراحی و استفاده نماید. نرم افزاری که در این زمینه می تواند بسیار مفید واقع شود AAA Logo نیز نام دارد. نرم افزاری بسیار سبک که با بیش از 8500 Object برای مراحل مختلف طراحی و 500 طرح فوق العاده زیبا و آماده ای که در خود جای داده می تواند در نهایت سادگی به یک کاربر کمک کند تا ذهنیت خود را از یک لوگو در قالب یک تصویر پیاده سازی نماید. این نرم افزار که از نهایت کیفیت در خروجی برخوردار است می تواند با ذخیره فرمت های دلخواه کاربر هم سازگار باشد، ضمن آن که امکان چاپ به صورت مستقیم در اندازه دلخواه را هم به کار هدیه می دهد. تصاویر طراحی شده را می توان در وب سایت ها ، بنرها ، طرح های گرافیکی تجاری و ... نیز مورد استفاده قرار داد. AAA Logo Business Edition نسخه 3 آخرین ویرایش از این نرم افزار جالب و فوق العاده حرفه ای است که به تازگی منتشر گردیده است. با استفاده از یک محیط کاربری جذاب و کاربر پسند و با اندکی سلیقه در به کاربردن طرح ها و رنگ ها همه می توانند طراحی لوگوهای خود را بر عهده بگیرند
رضا بازدید : 101 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

جداسازي اشياء و تصاوير از پس زمينه يكي از كارهاي رايج و مهم در طراحي است كه معمولا توسط برنامه هاي قدرتمندي همچون Photoshop انجام مي شود كه نيازمند دانش و اطلاعات كافي در مورد اين برنامه و ابزارهاي مورد نياز براي اين كار است. اما اگر شما به دنبال يك راه ساده و در عين حال كاربردي مي گرديد ما برنامه Picture Cutout Guide را به شما معرفي مي كنيم. شما به وسيله اين نرم افزار مي توانيد تصاوير و اشياء را از پس زمينه آنها جدا كرده و به تصاوير ديگر بچسبانيد. اين برنامه با يك محيط ساده و كاربر پسند به شما اجازه مي دهد تا تمامي اين اعمال را تنها با چند كليك كوتاه انجام دهيد. اين برنامه مفيد و كاربردي تقديم به تمامي شما دوستان
رضا بازدید : 128 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود Serif DrawPlus X5 طراحی و نقاشی به صورت حرفه ای


برای این مطلب نرم افزاری کارآمد در زمینه طراحی و نقاشی را در نظر گرفته ایم که با استفاده از آن بتوانید تمامی کارهای گرافیکی خود را انجام دهید. این ابزار قدرتمند و کارآمد که Serif DrawPlus نام دارد بواسطه داشتن محیط کاربری جذابش که کار را برای همه آسان می کند و امکانات متعدد در طراحی و ویرایش تصاویر لذت یک نقاشی را به کاربرانش هدیه می دهد. طراحی لوگوها ، کارت های تبریک و ویزیت ، طراحی بخش های مختلف یک سایت و ده ها بخش دیگر که می توان با استفاده از این ابزار از آن ها بهره برد. تمامی ابزار مورد نظر برای نقاشی و طراحی حرفه ای در این نرم افزار گنجانده شده تا بتوان با استفاده از طیف گسترده ای از رنگ ها و حوصله و سلیقه نقاشی های فوق العاده ای را به صورت کاملا دیجیتالی پدید آورد.
تبدیل تصاویر واقعی به نمونه های طراحی شده به شکل نقاشی های دستی هم از نکات جالب توجه Serif DrawPlus نیز محسوب می شود که برای بسیاری از کاربران می تواند حتی جز ابزارهای سرگرمی هم به حساب آید. طراحی بنر برای سایت ها هم به صورت ایستا و هم به صورت داینامیک یا فلش ، استفاده از افکت های جذاب و زیبا برای بسیاری از قسمت ها ، به اشتراک گذاری خروجی ها به شکل های مختلف و همچنین چاپ مستقیم آن و ده ها قابلیت دیگر که نسخه جدید Serif DrawPlus کاربران را در رسیدن به اهدافشان یاری خواهد داد.

رضا بازدید : 104 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

ساخت  محافظ صفحه نمایش با Blumentals ScreenSaver Factory v6.0


امروزه با پیشرفت تکنولوژی های طراحی ، شرکت های زیادی هستند که برای ساخت محافظ های صفحه نمایش اقدام می کنند ، کمپانی های معروفی که برای کسب درآمد و فروش محصولات خو از اسکرین سیورها برای جلب توجه کاربران استفاده می کنند. بسیاری از ما شاید بر این نکته باور داشته باشیم که ساخت اسکرین سیورها کار بسیار سخت و دشواری است ، در مواردی این کار بسیار دشوار است زیرا با طراحان و برنامه نویسان حرفه ای به صورت مداوم برروی یک پروژه کار کنند تا آن چیزی که ما نامش را اسکرین سیور می خوانیم از کار درآید.
اما همیشه هم اینطور نیست و با استفاده از نرم افزار Screensaver Factoryکه محصولی دیگر از شرکت Blumentals می باشد همه می توانند اسکرین سیور طراحی کنند. تنها کمی سلیقه لازم است که زیباترین محافظ صفحه نمایش ها خلق شود. 
این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار جذابی بهره می برد قادر است تا در چند دقیقه با استفاده از تصاویر ، ویدئوها ، موزیک ها و انیمیشن های فلش زیباترین و حذاب ترین اسکرین سیورها را پدید آورد. در Screensaver Factory  چند قابلیت بسیار جالب و البته مهم گنجانده شده است ، کاربران می توانند به سادگی فایل Setup.exe برای اسکرین سیورهای خود بسازند تا به راحتی آن را برروی یک سی دی رایت نموده و میان دوستان به اشتراک گذارند. نکته دیگر قابلیت شخصی نمودن محافظ صفحه نمایش های ساخته شده است ؛ کاربر می تواند با استفاده از فایل Keygen داخل نرم افزار با دادن نام سریالی را دریافت نموده و آن را برروی فایل اصلی قرار دهد تا کاربرانی بتوانند از آن محافظ صفحه نمایش استفاده کنند که نام و شماره سریال را داشته باشند.  نسخه ای که در اختیار شما دوستان قرار دارد کامل ترین نسخه است که تمامی امکانات نرم افزار را در بر می گیرد.

رضا بازدید : 122 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود RonyaSoft Poster Designer v2.0 طراحی پوسترهای زیبا و جذاب


طراحی پوسترهای زیبا و جذاب تنها با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی فراهم می شود. نرم افزارهایی که به راحتی می توان بواسطه بهره گیری از امکانات و طرح های موجود پوستری زیبا و جذاب را خلق کرد. یکی از این نرم افزارها که RonyaSoft Poster Designer نام دارد امکانات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد که به راحتی می توان از آن ها در جهت رسیدن به اهداف بهره برد. طراحی انواع پوسترها ، بنرها ، علامت ها و ... از جمله مواردی هستند که ابزار کامل در اختیار کاربران قرار می دهد. از جمله نکات مهم استفاده از این نرم افزار می توان به طرح های آماده موجود و بهره گیری از تمامی قابلیت ها به سادگی اشاره نمود.
چاپ با بهترین کیفیت ممکن ، قابلیت به اشتراک گذاری در سرویس های آنلاین رایج و ذخیره سازی به صورت عکس با کیفیت و فرمت دلخواه هم خروجی های مختلف RonyaSoft Poster Designer را تشکیل می دهند. طرح های آماده موجود هم به سبب دسته بندی و فراوانی کار را فوق العاده ساده می کنند چرا که اغلب می توان طرح مورد نظر را از میان آن ها پیدا کرد.

رضا بازدید : 150 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


حتما توجه کرده اید که شرکت های نرم افزاری برای ارائه هرچه بهتر محصولات خود آن ها را در جعبه هایی شکیل قرار می دهند. طراحی این جعبه های بسیار زیبا شاید کار زیادی ساده ای نباشد اما مطمئنا این طرح ها با نرم افزارهایی در این زمینه طراحی می شوند. یکی از نرم افزارهایی که در زمینه طراحی جعبه ها و به طور کلی باکس های لوح های فشرده و همچنین لیبل لوح فشرده می تواند ابزاری بسیار کارآمد باشد. این نرم افزار که TBS Cover Editor نام دارد با امکاناتی فوق العاده می تواند تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای را هم مرتفع سازد. استفاده از این نرم افزار فوق العاده ساده و آسان است. تنها کاربر باید با Wizard موجود در برنامه نوع و طرح باکس مورد نظر خود را انتخاب کند و سپس با کمی سلیقه عکس ها، متن ها و حتی بارکد را هم در باکس قرار دهد. اندازه وطرح صفحه کاملا قابل تغییر است و می توان باکس را بااندازه های دلخواه طراحی کرد. TBS Cover Editor قابلیت آن را دارد تا ازهمه جهات باکس طراحی شده را نمایش دهد. با این قابلیت طراح قادر است تا از همه جهات کار خود را مشاهده کرده و در صورت وجود کوچکترین مشکلی به رفع آن اقدام نماید. طرح های زیبایی به همراه یک سری اشکال بسیار زیبا در نرم افزار گنجانده شده است. خروجی مورد استفاده در نرم افزار فرمت هایی است که همه آن ها را می شناسند. کیفیت خروجی قابل تنظیم بوده و می توان در اندازه های مختلف تنظیم گردد. نکته ی دیگری که در مورد این نرم افزار حائظ اهمیت است، اینکه این ابزار قادر است تا تمامی بعدهای یک باکس را به صورت جدا گانه و با فرمت های مختلف به صورت تکه تکه شده به کاربر ارائه خواهد داد. تصاویر نمایشی کاملا سه بعدی و بسیار جذاب بوده و می توان تصاویر نهایی از هرجهتی که کاربر بخواهد مورد نمایش قرار داد.
رضا بازدید : 144 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

تبدیل انواع فرمت ها به تصاویر Okdo All to Image Converter Professional



یکی از مشکلاتی که همه ما با آن رو به رو هستیم عدم پشتیبانی ویندوز از همه فرمت هاست. اجرای و نمایش فرمت های خاص مستلزم استفاده از نرم افزارهایی است که قادرند تا آن فرمت را شناسایی کند اما برعکس فرمت هایی هم هستند که بدون هیچ مشکلی به واسطه ابزارهای موجود در ویندوز اجرا می شوند. برای مثال تصاویر به صورت معمول در ویندوز پشتیبانی می شوند و این سیستم عامل قادر است تا تصاویر با فرمت های رایج را به نمایش در آورد. با این مقدمه می خواهیم در این مطلب نرم افزاری معرفی کنیم که قادر است فرمت های مختلف را به تصویر تبدیل کند. Okdo All to Image Converter Professional همان نرم افزاریست که با پشتیبانی از فرمت های رایج در زمینه های گوناگون فرمت های مختلفی نظیر انواع اسناد، صفحات وب،PDFها، اسلایدشو ها و ... را قادر است تا به عکس های قابل نمایش تبدیل کند. با چند کلیک ساده می توان این کار را انجام داد. زمانی این عمل با اهمیت تر می شود که در سیستم های رایانه ای امکان نصب نرم افزارهای گوناگون وجود ندارد اما می توان به راحتی تصاویر را بازگشایی کرد. عدم افت کیفیت در خروجی و وجود تنظیمات گوناگون از مشخص ترین خصوصیات نرم افزار Okdo All to Image Converter Professional به شمار می روند. ضمن آن که حجم بسیار مناسب هم یک عامل تحریک برای دانلود این نرم افزار است.

رضا بازدید : 89 شنبه 08 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود Ashampoo Photo Converter مبدلی برای تصاویر



جدیدترین محصول Ashampoo یک مبدل قدرتمند برای تصاویر است ؛ نرم افزار ساده اما کارآمد که با پشتیبانی از فرمت های مختلف تصاویر را به فرمت های دلخواه تبدیل می کند. Ashampoo Photo Converter همان نرم افزاریست که به تازگی از سوی شرکت سازنده عرضه شده تا به واسطه آن کاربران تنها با یک کلیک ساده عکس ها خود را به فرمت های مختلف در زمینه تصاویر تبدیل کنند. امکان تغییر سایز تصاویر، استفاده آسان از نرم افزار ، واسط کاربری جذاب ، سهولت در استفاده از نرم افزار ، تبدیل همزمان به چندین فرمت مختلف و بسیاری گزینه های دیگر از جمله قابلیت هایی هستند که در این ابزار جدید دیده می شوند. اضافه کردن افکت به تصاویر، تغییر در رنگ ها ، نور تصاویر ، اضافه کردن Watermark برای جلوگیری از کپی رایت های غیرقانونی و بهینه سازی اتوماتیک رنگ ها از جمله دیگر مواردی هستند که Ashampoo Photo Converter در خود جای داده است. سرعت بسیار مناسب هم در اجرا و هم در هنگام تبدیل به خصوص تبدیل دسته ای فایل ها از نکات مهم و کلیدی استفاده از این نرم افزار محسوب می شود.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سلام اگه مطلبی چیزی خواستین بهم پیام کنین تا در وبلاگم بزارم برای شما. rezanazarian42@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 3,412
  • بازدید کلی : 55,929