loading...
کامپیوتر و اینترنت
رضا بازدید : 105 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)


Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن ها و... از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. با استفاده از این نرم افزار حتی می توانید بخش دلخواهی از سایت مورد نظرتان را بصورت نامحدود دانلود نموده و برای مشاهده، ویرایش و یا مرور بصورت آفلاین در آینده مورد استفاده قرار دهید.
رضا بازدید : 100 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)


مطمئنا شما هم بر این موضوع اعتقاد دارید که امروزه یکی از نرم افزارهای پر طرفدار دنیای کامپیوتر و اینترنت نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشند که روز به روز بر تعداد آن ها افزوده شده و با ایجاد قابلیت های جدید و بهبود سرعت دانلود سبب علاقمندی بیشتر کاربران به آن ها می شوند که در این میان می توان محبوب ترین و پرقدرترین آن ها را IDM، DAP، IDA و... نامید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر و با سرعت فوق العاده بالاتر به دریافت فایل های مختلفی همچون فیلم، موزیک، تصویر و ... در کمترین زمان ممکن بپردازید. NeoDownloader که توسط شرکت Neowise ارائه شده است نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بیش از سرعت عادی به دانلود فایل های مختلف از اینترنت پرداخته و یا حتی تمام تصاویر، موزیک ها و یا فیلم های موجود در یک سایت را دریافت نمایید. علاوه بر این NeoDownloader به سبب داشتن امکانات بسیار جالبی همچون امکان مشاهده ی سریع فایل های دانلود شده و حذف فایل های ناخواسته ی آن ها، امکان مشاهده ی تصاویر، فیلم ها و آهنگ های دریافتی توسط خود برنامه و ظاهری بسیار ساده و جذاب استفاده از آن را بسیار آسان نموده و سبب جذب طرفداران بسیاری شده است.

رضا بازدید : 116 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

قدرتمندترين نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager


گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

رضا بازدید : 198 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود Corel DVD MovieFactory Pro v7.0 ساخت دی وی دی فیلم


کمپانی Corel امروزه یکی از تاثیر گذارترین شرکت های چندرسانه ای و گرافیکی است که با ارائه نرم افزارهای کاربردی و البته مهندسی حرفه ای کاربران را در ارائه نتایج با کیفیت یاری می دهد. این شرکت قدرتمند که در طول چند سال گذشته با خرید شرکت های کوچک دیگر توانسته قدرتمندتر به پیش رود در زمینه های گوناگون نرم افزارهایی را تولید و عرضه می کند. Corel DVD MovieFactory Pro یکی از همین نرم افزارهای قدرتمند است که برای رایت و ساخت فیلم با کیفیت بالا به همراه منو از آن بهره برد. نرم افزاری قدرتمند و کامل که امکانات فراوانی در زمینه ساخت دی وی دی فیلم دارد. رایت انواع دی وی دی و نسل بعدی دیسک های نوری یعنی Blu-ray اولین و مهم ترین خصوصیتی است که در همان نگاه اول هم می توان آن را مشاهده کرد اما قابلیت هایی نظیر Capture فیلم ها ، ویرایش ساده آن ها و یا ساخت اسلایدشو از تصاویر و در نهایت رایت برروی لوح فشرده از جمله مهم ترین خصوصیاتی هستند که در این ابزار قدرتمند دیده می شوند.
به سبب واسط کاربری ساده ای که برای نرم افزار تعبیه شده دسترسی با تمامی گزینه ها فوق العاده ساده و آسان است و تنها چند دقیقه لازم است تا مبتدی ترین کاربران هم بتوانند و همه قسمت های Corel DVD MovieFactory Pro آشنایی پیدا کنند. سازگاری با فرمت های رایج در زمینه های گوناگون هم نکته قابل توجهی است که بسیاری از کاربران به آن توجه ویژه ای دارند.

رضا بازدید : 141 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



DVD X Studios CloneDVD بي شك يكي از یکی از کاملترین نرم افزارهایست که می تواند امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن ها بتوانند به سادگی کار رایت برروی انواع لوح های فشرده را به شکل های مختلف انجام دهند. شما ميتوانيد با استفاده از اين نرم افزار با شكستن كدها و قفلهاي محافظتي و منظقه اي دي وي دي ها به سادگي مي توانيد از دي وي دي هايي كه در برابر رايت محافظت شده اند را به راحتي از آن كپي برداري كنيد. این نرم افزار به وسیله تکنولوژی transcoding توانایی فشرده سازی فیلم های DVD را با کمترین افت کیفیت دارا می باشد. به طوری که می توانید از روی فیلم DVD زبان و صدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و این نرم افزار فیلم را به اندازه حجمی که مشخص کرده اید فشرده کند. به صورت مثال شما ميتوانيد با اين نرم افزار قدرتمند فيلمهاي دي وي دي با ظرفيت 8.5 گيگا بايتي را بر روي دي وي دي هاي 4.7 گيگا بايتي بدون افت كيفيت و با كيفيت عالي رايت نماييد. با استفاده ازاين نرم افزار قدرتمند شما ميتوانيد به سادگي از دي وي دي هاي خود كپي تهيه كنيد و يا اينكه از آنها بر روي سيستم خودتان بك آپ تهيه نماييد و با فرمت ISO ذخيره نماييد. و دي وي دي هاي فيلم خود را تبديل به فرمتهاي AVI, ASF, iPod MP4, PSP MP4, 3GP, etc نماييد. در صورتي كه دي وي دي هاي شما داراي قفل هاي CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS باشد به راحتي با يك كليك اين محدوديها را حذف نماييد.همچنين با كمك اين نرم افزار ميتوانيد از دي وي دي هاي فيلم و تبديل فرمت آنها براي Apple iPod, PSP, Zune, Smart Phone, etc... استفاده كنيد.

رضا بازدید : 166 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود Tarma InstallMate v7.4 ساخت فایل های نصبی حرفه ای


برای ساخت نرم افزارهایی که به صورت اتوماتیک فایل هایی را در سیستم کپی کنند یا همان مراحل نصب یک نرم افزار را طی کنند می بایست از نرم افزارهای کاربردی در این زمینه بهره گرفت. Tarma InstallMate نرم افزار کارآمدی است که طی یک سری مراحلی که به صورت Wizard طراحی شده است کاربر قادر خواهد بود فایل های نصبی و همچنین فایل پاک کننده یا Uninstall بسازد تا به صورت کاملا هوشمند فایل هایی را بدون پرسیدن کوچکترین سوالی از کاربر در سیستم رایانه ای کپی کند و در مقابلش امکان حذف آن ها را هم به صورت اتوماتیک به کاربر ارائه دهد.

رضا بازدید : 488 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود سرویس پک 1 ویندوز 7


به هیچ وجه نمی توان هیچ سیستم عامل یا نرم افزاری را بدون نقص دانست. مطمئنا هر سیستم عاملی که از سوی شرکت سازنده ارائه می شود دارای نقایصی است که کمپانی تولید کننده سعی می کند با بروز رسانی ها و آزمایشات گوناگون در پیش از تولید و پس از تولید و ارائه رسمی آن مشکلات را حل کند. برای سیستم عامل ویندوز هم این مورد دقیقا صدق می کند ؛ برای تقریبا تمامی ویندوزها علاوه بر آبدیت های گوناگون سرویس پک هایی هم عرضه شد تا مشکلاتی که در سر راه کاربران وجود داشته برطرف شود. برای ویندوز XP که بسیار هم محبوب بوده و هست 3 سرویس پک عرضه گردید و به دنبال همین سرویس پک ها هم گزینه های جدیدی به این سیستم عامل اضافه شد. برای ویندوز ویستا که اصلا وجه خوبی میان کاربران نداشت 2 سرویس پک عرضه شد. اما برای ویندوز بسیار محبوب 7 که توانست تقریبا اکثریت غریب به اتفاق کاربران را به سمت خود جلب کند از مدت ها پیش حرف های ارائه سرویس پک 1 بر سر زبان ها افتاد و پس از یک پک آزمایشی و نسخه RC حالا رسما از سوی مایکروسافت این نسخه برای کاربران آماده و عرضه شد. نکته ای که اهمیت دارد نصب این سرویس پک هاست. مطمئنا ویندوز 7 هم با این همه امکانات دارای مشکلاتی است و همین سرویس پک هاست که این مشکلات را رفع یا تا حدود زیادی کم خواهد کرد.

رضا بازدید : 126 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرويس پك 1 آپديت June 2011 - نسخه 64 بيتي


نسخه ی کامل ویندوز 7 اینتپرایز همراه با جدیدترین آپدیت ها تا تاریخ October 2011 را به صورت کاملاً رایگان و بدون محدودیت از آسان دانلود دریافت نمایید!
بی شک همه ما به این نکته وافق هستیم که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها ویندوز بسیار جذاب 7 است. ویندوزی بسیار کارآمد که به نظر می رسد بتواند حتی از ویندوز ایکس پی هم موفق تر عمل کند چرا که تنها پس از یکسال از زمان ارائه رسمی آن بیشتر کاربران مجذوب آن شده و ترجیح داده اند تا از آن به عنوان سیستم عامل پایه خود بهره بگیرند. سیستم عاملی که پس از ویستا توانست شکست های بزرگ مایکروسافت را جبران کند و حالا تقریبا در یکمین سال تولید این ویندوز مایکروسافت اولین نسخه از سرویس پک آن را ارائه داده است. این سرویس پک که قابلیت های جدیدی را به کاربران می دهد امنیت این سیستم عامل محبوب را افزایش داده، زبان های محلی با بهبود چشمگیری رو به رو شده اند و البته سازگاری با تکنولوژی های جدید هم بخش دیگری است که به عنوان سرویس پک به ویندوز 7 اضافه شده است. در چند پست قبل ما سرویس پک را به دو صورت نسخه 32 بیت و نسخه 64 بیت در سایت قرار دادیم تا کاربران بتوانند به راحتی و با دانلود این پک ها سیستم عامل ویندوز 7 خود را به روزرسانی کنند اما در این مطلب قصد داریم تا پیش کش بهتری را ارائه دهیم و آن هم نسخه کامل ویندوز 7 بوده که به همراه سرویس پک 1 آماده شده است. یعنی پک به ویندوز اضافه شده و نیازی نیست که کاربران پس از نصب ویندوز Se7ven سرویس پک 1 را به صورت جداگانه نصب نمایند چرا که خود ویندوز در موقع نصب تغییرات و پک 1 را اعمال خواهد کرد.
رضا بازدید : 121 جمعه 07 بهمن 1390 نظرات (0)

دانلود ویندوز 7 Enterprise سرويس پك 1 آپديت June 2011 - نسخه 32 بيتي


نسخه ی کامل ویندوز 7 اینتپرایز همراه با جدیدترین آپدیت ها تا تاریخ October 2011 را به صورت کاملاً رایگان و بدون محدودیت از آسان دانلود دریافت نمایید!
بی شک همه ما به این نکته وافق هستیم که در حال حاضر یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها ویندوز بسیار جذاب 7 است. ویندوزی بسیار کارآمد که به نظر می رسد بتواند حتی از ویندوز ایکس پی هم موفق تر عمل کند چرا که تنها پس از یکسال از زمان ارائه رسمی آن بیشتر کاربران مجذوب آن شده و ترجیح داده اند تا از آن به عنوان سیستم عامل پایه خود بهره بگیرند. سیستم عاملی که پس از ویستا توانست شکست های بزرگ مایکروسافت را جبران کند و حالا تقریبا در یکمین سال تولید این ویندوز مایکروسافت اولین نسخه از سرویس پک آن را ارائه داده است. این سرویس پک که قابلیت های جدیدی را به کاربران می دهد امنیت این سیستم عامل محبوب را افزایش داده، زبان های محلی با بهبود چشمگیری رو به رو شده اند و البته سازگاری با تکنولوژی های جدید هم بخش دیگری است که به عنوان سرویس پک به ویندوز 7 اضافه شده است. در چند پست قبل ما سرویس پک را به دو صورت نسخه 32 بیت و نسخه 64 بیت در سایت قرار دادیم تا کاربران بتوانند به راحتی و با دانلود این پک ها سیستم عامل ویندوز 7 خود را به روزرسانی کنند اما در این مطلب قصد داریم تا پیش کش بهتری را ارائه دهیم و آن هم نسخه کامل ویندوز 7 بوده که به همراه سرویس پک 1 آماده شده است. یعنی پک به ویندوز اضافه شده و نیازی نیست که کاربران پس از نصب ویندوز Se7ven سرویس پک 1 را به صورت جداگانه نصب نمایند چرا که خود ویندوز در موقع نصب تغییرات و پک 1 را اعمال خواهد کرد.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
سلام اگه مطلبی چیزی خواستین بهم پیام کنین تا در وبلاگم بزارم برای شما. rezanazarian42@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 3,531
  • بازدید کلی : 56,048